helgen som var

Och helgen som varit då, i lördags fick jag äntligen träffa
Sanna, vi har inte lyckats vara i samma land på evigheter. Men nu var hon
hemma från Spanien. Vi myste hemma hos Fanny, med massa prat, lite vin,
melodifesitvalen och gaygalan :) Blev ingen sen kväll men hade det himla mysigt.
(Dra på trisso jag orkar göra ngt på kvällen haha)
 
Och igår hade jag en riktigt gråtar-dag. Först såg jag på "Torka aldrig tårar utan hadskar",
och herregud vad jag tjöt, satt i sängen och tårarna bara sprutade. Har ni inte sett den, så måste ni se den.
Hemsk, men så sevärd och den lyftar fram viktiga saker. 
Svårt att förstå att det faktiskt har varit så, i Sverige.
 
 
 
Och jag avslutade kvällen med att se på "Känn ingen sorg", min älskade Håkan <3
Sån fin film med så mycket känslor, man blir upprymd av den vackra musiken, skrattar åt tokigheterna som händer, och även där, gråter floder! Efter att ha gråtit sådär mycket var jag tvungen att koppla av med lite "Vänner", som jag ifs alltid ser på :) En bra helg helt enkelt
 
 

Kommentera här: