härligt

Idag har jag inte legat på latsidan iallafall.
Är så nöjd att jag lykades gå upp vid 06 imorse för spinning.
Efter jobbet blev det ett riktigt jädra arm o bröt pass, är så slut
i armarna att det tillomed är jobbigt att skriva på datan.
Tog i så jag nästan spydde men gud vilken underbar känsla det är efteråt.
 
Kvällen bjöd sedan på en power walk i en snöig skog  på 1,5 timme med min Jonna,
vi avslutade med lite grönsaker framför datan där jag hjälpte henne att betälla hem lite protien.
 
jag beställde hem massa godsaker igår också, och idag hade det redan kommit fram,så nöjd!
 
mysigt i skogen
 
 
 
såhär glad var jag
 
 
 
fina Jonna
 
 
haha hittade en nisse under en gran.
 
grönsaker,dipp o loka. Härlig fredag helt enkelt.
 
Nu ska jag sova så jag orkar träna lite imorrn också :)

Kommentera här: