mätning

Sådär, då fick det bli spinning, mage och några squats idag,
härligt sätt att starta lördagen på :)
 
 
 
Fick bli lite mätning idag också, har ju missat det när man jobbar o står i.
Sen sist jag mätte har det hänt lite iallafall. 
Bröst -1cm
Höft -1cm
Midja -2cm
Rumpa -1cm
Lår +0,5cm
Arm +1,5cm
 
Fan vad nöjd jag är! har förminskad på det jag ville
och blivit större på det jag ville. Sakta går det, men det är sånt man får räkna med.
Det tar tid och det är absolut tid jag vill lägga.
Jag älskar träningen nu och det har verkligen blivit en självklarhet i vardagen,
inget måste utan jag längtar till att få gå tillbaka till gymmet,
mitt andra hem nästan haha.Så bara att fortsätta kämpa så hoppas jag på att allt ökar
så småningom när lite mer fett försvunnit ;) Heja musklerna!!!! 
 
 
 
 
Nu är det bara att tagga ännu mer :D Imorrn blir det dock en vilodag. Det behövs ibland!
 

Kommentera här: