detox

Träning och diet går fortfarande framåt :)
Trots lite fusk i lördagskväll, men det var det värt!
Börjar dock bli ordentligt trött på detoxen nu, vill äta vanlig mat igen!
Är så sugen på fisk potatis o kallsås så jag håller på att dö.
Dessutom sitter han här hemma o knaprar choklad nästan varje dag,
borde vara oloaglit att göra det brevid någon som inte får!
 
Men är sjukt glad äver att det är sista veckan nu iallafall.
Nästa gång kör jag nog på en 2 veckors, det räcker gott o väl.
 
Har inte minskat mycket mer i vikt heller, hoppar mellan -3 och -4kg,
lite olika från dag till dag, men min mage mår sååå mycket bättre.
Så trots allt gnäll, så är det verkligen värt det för att slippa alla problem med magen :)
 
 
jag idag efter att ha kört intervallerna på gymmets löpband istället för i skogen.
springa 4min, gå 1 denna vecka, herregud vad jobbigt, men roligt att utmana sig! :)
 

Kommentera här: