skola

Länge sedan jag skrev här nu, jag skyller på skolan ;)
Men älskar faktiskt utbildningen, känns fortfarande helt rätt.
Och jag har lyckats få Godkänt på mina två första tentor, sån himla underbar känsla.
Skönt att veta att man faktiskt klarar det, fast man får träningsvärk i huvudet ibland,
är ju inte vad att anstränga min hjärna så här mycket, var ju trots allt 5år sedan jag tog studenten.
 
Men har varit mycket farande mellan Norrköping o Jönköping också.
Vilket det även blir denna helg, åker hem med bror redan imorrn,
är "ledig" flera dagar nu, är egentligen inte ledig, bara inga föreläsningar.
Men har 2 hemtentor som ska vara inlämnade och en salstenta att plugga till, 
så är inte direkt ledig, men går ju att plugga från Norrköping också:)
 
Nu ska jag återgå till mina älskade Hollywoodfruar, Puss på er.
 
 

Kommentera här: