första dagen på resten av livet

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men har haft inspark i två veckor 
där man inte hunnit med någotannat än att festa.
 
Men nu är avspakren avklarad, och det var verkligen hur roligt som helst.
Lägenheten är möblerad och i stort sett klar, den nya kattungen Prim har kommit på plats
och verkar trivas bra, hon och Puck är redan bästisar.
 
Skolan har kickat igång ordentligt dessutom, och JAG KLARADE FÖRSTA TENTAN IDAG!!
Är så himla lättad och glad att jag fixade första tentan, helt otrolig känsla, jag var så
nervös innan men nu är första biten avklarad,och det är så skönt.
 
Lektionerna är vädligt intressanta, och det känns verkligen så rätt.
Men det är så svårt nu i början, var ju herregud 5 år sedan jag pluggade sist.
Men hoppas på att man kommer in i det, snart!
 
Vi var alltså Bruket under insparken, sjukt snygga!
 
nere vid Aka
 
insperationsdag
 
Wiiihuu
 
beerpong
 
parkhäng
 
 
 
bruket baby!
 
slutsittning
 
det skålar vi på!
 
haha
 
 
 
 
 
 
Hela Bruket
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: