Jul

Uppesittarkvällen spenderades i Bankeryd famför Bingolotto,
ingen drömvinst denna gången heller, 100 kr och en nyårslott drog vi hem iallafall.
Alltid något :)
uppesittarkväll
 
 
vår lilla plutt julgran och julklapparna vi skulle ge varann på morgonen,
 
 
syskonen Hagberg.
 
 
Julaftonmorgon åkte vi ut till bankeryd igen för lite julklappsspel och lunch.
 
 
 
 
 
lite gitarrspelande blev det också.
 
bill o bull var såklart med.
 
julklappsspel
 
 
julbordet
 
När vi ätit åkte vi vidare till Norrköping och sjöng julsånger hela vägen. Väldigt vackert!
Då blev det fika och Kalle Anka innan ännu mer julbord och tillslut kom tomten hem till oss också.
 
julgranen hemma i Norrköping
 
syskonen Lundahl, o syster som alltid lyckas blunda på bild haha.
 
 
 
Puss
 
 
En söt liten nisse!
 
julbord igen o brorsan e hungrig.
 
 
så kom en söt glad liten tomte och hälsa på, och oj vad fina presenter jag fick :)
Halsband, morgonrock, träningskläder, presentkort, bok, kläder, spel är lite av allt det fina.
Hade en super mysig jul med nära och kära <3
 
Har även hunnit med en liten spelkväll med familjen, jag vann!
 
 
Sen har jag varit hemma i Jönet och jobbat lite, men nu är jag tillbaka till Norrköping igen,
hunnit med och träffa dessa sötnosar. 
Emma och Lowa
 
Och såklart var lilla Alva med också:)
 
Världens goaste tjejer mötte upp mig för lite frukostfika eftersom bussen landade i Norrköping vid 8.40 imorse.
Vid 10.30 var ja på plats hos frissan och fick bli lite nyårsfin.
 
Lite ombre och kallre nyans fick det bli, alltid supernöjd efter att jag varit på Hårtorget :)
Lägger upp en bättre bild, är lite trött nu efter att ha gått upp runt 5 imorse. haha
 
Nu har jag även hunnit med mathandling inför morgondagen.
Så pannacottan står på kylningen och potatisgratängen står i ungen. Skönt att inte behöva fixa allt imorrn.
Gott nytt år på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: