ett år

Nu är det inte långt kvar innan man får lite sommarlov,
helt otroligt att det första året tillbaka i skolbänken snart är över.
Känns som det var alldeles nyss jag flyttade ner till Jönköping.
Tiden går tydligen fort när man har roligt.
Nu är det däremot b-uppsats för hela slanten som gäller innan det är dax för lite ledigt.
 
Sommaren kommer spenderas i Norrköping eftersom jag har fått sommjobb där. 
Det sköna är att jag i allafall får lite ledigt i juni innan jobbet drar igång.
Och jag hoppas mina fina vänner i Norrpan också är lite lediga då,
har inte sett de på evigheter känns det som så ska bli skönt att ha massor av tid att umgås.
Och då ska det njutas i det underbara fina vädret, som jag redan har beställt!
 
 
 
 
 
 
Puck hälsar också
 
Prim snor spikmattan...
 
Nu ska det sovas lite så jag är pigg tills imorrn. då är det träningen och förbredelser inför
sittningen på fredag som gäller! Natinatt
 
 
 
 

Kommentera här: