så blev man 26 också

Då har man sagt adjö 25, och välkommen 26. Gud vad tiden går fort, fyllde jag inte år precis nyss?
Men vilket underbart år jag har haft. Flyttat ihop med min älskling, haft utbytesstudier i Belgien och läst klart mitt andra år på högskolan.
 
Och vilken mysig dag jag har haft med min älskling idag. Jag är bara så himla lycklig just nu. Allting känns så bra och jag är så tacksam över alla fina människor i min omgivning. Jag fullkomligt älskar livet!
Dagen startade med finfrukost och paketöppning, sedan åkte jag iväg till gymmet medan A sov. Eftersom det var fint väder åkte vi ut till Axamo för att ta en löprunda och bada lite. Helt underbart! Dagen avslutades med middag vid Piren och soffmys framför Biggest Loser, mitt absoluta favorit program. Så tacktacktack min fina älskling för en fantastik dag, och tack för att jag får dela min vardag med dig. Du är bäst!
 
Nu är jag så redo för 26, och allt som det har att erbjuda. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: