Våfflor och choklad

 
Igår bokade jag tåget till Paris, en vecka kvar (!!!!) Galet. Passade på eftersom jag ändå var på tågstationen för att möta upp fina Mathilda som pluggar i Holland för tillfället. Så efter att ha suttit och planerat ett event i ca 8 timmar och sen hållt en redovisning om det åkte jag och mötte upp henne. Efter lite mat spenderades kvällen hemma hos Laurentz där killarna hade ordnat med både mysigt tilltugg, roliga spel och god dricka. Kan väl inte bli annat än bra? Tiden verkligen sprang iväg för vi hade så himla roligt, helt plötsligt var klockan redan 02.30, så vi gick ut för en öl sen var jag alldeles för trött för att fortsätta kvällen så vi begav oss hem för att sova lite.
 
Idag blev det brunch på ett mysigt chokladfik här i Gent, man kan göra sin egen varmchoklad och det finns hur många sorter som helst att välja mellan, galet gott. Helt okej start på dagen ;) Till en smarrig varmchoklad blev det en belgisk våffla med varmchokladsås och glass. MUMS! Sedan strosade vi runt och råkade shoppa lite innan vi kände att det var dax för att gå hem och vila lite. Ikväll står det Sushi på schemat nämligen, som jag längtat!
Trevlig Lördag!

Kommentera här: