vad gör man när man är sjuk?

Förkylningen som vägrar ge med sig? Har varit dålig sen i torsdags och än verkar den inte vilja släppa.
Mår mycket bättre nu än vad jag gjorde i helgen men halsen krånlgar fortfarande, huvudet värker och näsan rinner. Himla höst som alltid ska komma med en släng baciller! Jag som annars tycker hösten är så mysig, men sjukdom kan jag klara mig utan, tack!
 
Men jag har hållt mig sysselsatt iaf, tyvärr innebär min sysselsättning att spendera pengar...
Så lite online shoppande har det blivit, två par byxor, två klänningar, två skor, tshirt och lite underkläder.
Aja, vi kan ju låtsats att jag verklingen behövde dessa kläder.
 
Igår var jag även på besök på Tabergs skönhetssalong där jag gör mina fransar, men nu testade jag även på tandblekning och färgade håret. Har ju alltid gått till min frisör i Norrköping, men är så svårt att boka tid och ta sig dit så chansade och testade Taberg, och blev verkligen jättenöjd. Var så trött på min ombre och ville få bort det. 
 
 
Snyggt va?
 
 
Blev helblond igen, så posar lite med Prim, som inte tyckte det var jättekul..
 
 
A tyckte jag skulle bli brunnet så testade en app, haha vad tycks?
 
 
Nej nu ska jag fortsätta slöa i soffan och kolla på hemnet, hittar så mycket fint så vill flytta med en gång!
Någon som vill skänka lite pengar till en fattig student så är der bara att hojta till haha.
 

Kommentera här: