Sjukstuga

Igår fick jag gå hem tidigre från jobbet, hvudvärk, feber och ont i halsen.
Huvudvärken är lite läskig för blir yr och känner mig nästan svimfärdig, dock blir det bättre när jag sovit lite. 
Första gången jag är sjuk under graviditeten så ska nog vara glad över att det inte har varit oftare.
Fick stanna hemma idag, har flyttat mig från sängen till soffan, det är ungefär vad jag orkar med.
Får se hur jag mår imorrn om jag kan jobba min sista dag eller inte. Känns himla dumt att missa sista, 
men är det någon gång man ska lyssna på kroppen så är det väl nu. Och som vanligt när jag blir sjuk så tar det max en dag så blir A också sjuk. Jag tror han gör det med flit så han ska slippa göra massa när jag inte orkar. haha. 
 
Jag bjuder på lite bilder från helgen när vi var hemma i Norrköping. (Ja jag har tydligen mer än ett hem).
 
 
 
Grabbar och deras bilar..
 
Far, faster som fyllde år och farbror.
 
söta killar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"lilla" kulan.
 
 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på lite Games of thrones innan jag sover lite till.
 

Kommentera här: