Vagn och säng

Nu har vi hämtat hem våran fina Emmaljunga super viking, mustang färg på liggdelen och svartbrun på sittdelen.
Kanske inte den färgen jag hade valt om jag köpt en ny. Men tycker ändå att den är fin, och roligt att ha lite annorlunda mot vad alla andra har. Den kändes bra att köra så jag tror att det kommer att bli toppen :)
 
Vi har även hittat en fin Spjälsäng med madrass och spjälsängskydd begagnat som vi ska hämta upp på fredag, så himla bra att det finns så mycket fint billigt. Det sparar vi in så himla mycket pengar på. Så då kan vi shoppa loss ordentlgit i Ullared i slutet av augusti istället. Lite kläder har det inhadlats i helgen också. Är det rea så är det svårt att låta bli. Allt är ju så litet och gulligt!? Jag vill handla allt! haha.
 
A testar vagnen.
 
Hubert luktade och gav sitt godkännade till vagnen också. 
 
Fina sängen som vi hämtar till helgen.
 
 
 
 
Lite söta kläder fick följa med hem. Några från Wish och några från Cubus :)
 
 
Mer om helgen kommer när jag hunnit lägga in alla bilder!
 

Kommentera här: