En överraskande torsdag

I torsdags hade jag tagit ett extra pass på jobbet, något A inte blev jätteglad över då han tydligen hade annat planerat. Men han hämtade mig på jobbet och jag kom hem till fin musik och undrade varför han hade åkt iväg med musiken på? Jag går in o hälsar på katten när han säger; ser du inte på bordet? Det första jag ser är bubbel och undrar då vad vi firar eller varför vi ska dricka en torsdag? När jag ser tillbaka på A så står han där på ett knä och friar, där pratar vi chock. haha. Han fick dock sitt Ja ganska omgående, efter att han fått en kram. Jag vet att jag tänkte: är han seriös eller skämtar han. Då säger han att asken ligger under rosen, och när jag får se rignarna förstår jag äntligen vad som händer och att det är på ritkigt. 
 
Så den 5e januari förlovade vi oss. Och jag tror att jag är lyckligast i världen. 
Kunde inte skriva ut det direkt då jag gärna ville meddela familjen själv.
Vi har inte satt något annat datum än, det ända vi vet är att båda vill ha någon form av sommarbröllop, 
dock inte till denna sommar. Men ack så roligt att redan börja kika, det är väl ändå okej tycker jag haha.
 
Som sagt, hur bra har inte mitt 2017 varit så här långt?
Jag går fortfarande runt i en liten bubbla oxch känner mig bara löjligt lycklig och nykär. 
 
 
 
 

Kommentera här: