Examensbevis

Igår kom mitt examensbevis hem på posten. Så nu kan jag skylta med min fina kandidatexamen haha :)
Ikväll så vi äta god middag hemma och mysa lite. För imorrn är vi nämligen lediga tillsammans, innan vi ska iväg på äventyr så ska jag till sjukgymnasten och A åker till vetrinären med Hubert, för förhoppnignsvis sista gången. 
Efter det bär det av till Göteborg för en dag på stan innan den avslutas på det bästa sättet, Håkan Hellström konsert. Som jag längtat. Ska bli rikigt riktigt roligt. Första gången jag såg honom live var i högstadiet och jag minns att vi gjorde våra egna Håkan tröjor haha :) Förra året lyckades jag inte få tag i biljetter men i år köpte A biljetter som jag fick i julklapp. Så roligt!
 
 
 

Nu ska jag jobba klart det sista arbetspasset för denna vecka.

Kommentera här: