Göteborg

Vilken härlig helg! Jag har haft energi och bara varit glad hela tiden,
kan det vara Håkan Hellströms förtjänst kanske? För vilken dag vi fick i Göteborg.
Det var soligt, vi åt glass och god mat, åkte paddan, satt i parken, strosa runt på stan, och sedan
var det äntligen dags att se Håkan, och vilken show han levererade. Jag är verkligen helnöjd.
 
Eftersom vi kom hem sent från Göteborg så tog jag en ordentlig och välbehövig sovmorgon igår.
Jag träffade en vän för fika och satt och pratade bort några timmar innan jag åkte hem för att städa
och göra iordning. Jag bli så stressad när det är stökigt så äntligen ser vårat hem ut som ett hem igen.
Jag kan tycka att det är ganska avkopplande att städa och fixa för att jag vet att det är så skönt när det är rent.
Kvällen avslutades med läsning under en filt i soffan med lite godisbilar. En helt perfekt lördag alltså.
 
Idag vakande jag däremot vid 8 när A kom hem från jobbet. Vi åt fruksot tillsammans sedan la vi oss i sägen och kollade på serier fram till 11. Då började Hubert bråka så då var det bara att gå upp :) 
Idag ska jag börja rensa i garderoben. Jag har en hel del kläder som inte passar och som inte har använts på länge. Jag måste ju göra rum i en hel byrå så bebis kan ha sina kläder någonstanns. Börjar jag med lite i taget så känns det nog inte så jobbigt. Sen får vi se om jag ska fika med en vän lite senare. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag dricker alkoholfritt så få inte panik.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: