Ultraljud

Igår var vi alltså på vårat andra, och antagligen sista ultraljud. Och vilken skillnad det var nu från sist när det var vecka 13. Bebis var så mycket större och vi kunde se allt mycket tydligare  :)


Vi fick se de små fossingarna och helt plötsligt vinkade bebis till oss. Så roligt! 
Bebis rörde på så himla mycket och hade en liten show för oss. Allt såg bra ut och bebis hade växt som beräknat. Skönt det, det slog mig när jag låg där att det är ju inte säkert att allt ser bra ut, men tanken försvann lika snabbt igen när bebis rörde sig o sparkade på min allt för fulla kissblåsa. Haha.

Efter mycket om och men så kollade vi könet också. A lyckades övertala mig, han sa att det blir ju en överraskning oavsett, nu fick vi bli glada nu sen blir vi ju glad om bebis kommer ut och är frisk :)
Och såklart ångrar jag inte att vi kollade. Jag blev verkligen så oerhört glad. Antar att jag hade blivit det oavsett vilket kön det blev men jag blev verkligen tokglad och kunde inte sluta att le. Så nu kan vi börjar planera namn lite närmare också, vi har två namn just nu men man vet aldrig.

Kommentera här: