Norrköping

Det blev en snabbvisit i Norrköping torsdag till fredag.
När jag kom fram mötte jag upp mina syskon och vi åkte hem till lilla farmor
för lite middag. Sedan satt jag och bror, som jag tvingade att sova över i mina pärons hus då dem är borta för att jag inte ville vara själv fall något skulle sätta igång, uppe sent och pratade skit. 
 
Mestadelen av fredagen spenderades hos duktiga Sarah på Hårtorget, var evigheter sen jag var hos frissan så det var riktigt välbehövligt. Och jag blir alltid lika nöjd när jag är klar.
Efter det mötte jag upp Jonna och Elise för lite lunch innan jag skulle ta bussen tillbaka till Jönköping.
 
Nu är jag ensam hemma då A och gänget ska till Varberg för romprovning, så bebis får gärna stanna inne till nästa vecka haha. Hade ju varit typiskt annars! Men två vänner kommer hit ikväll så ska bli mys :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: