mer mat

Utan att egentligen ha ändrat något speciellt har lillskruttan varit glad två kvällar i rad. *peppar peppar*
Det enda jag har kommit på är att jag har sett till att amma henne längre stunder, så antingen har det hjälpt, 
eller så var det bara en fas som hon gick igenom där hon var mer orolig? Vi får väl se vad som händer.
Inatt jobbade A för första gången och jag var lite nervös fall hon skulle vara ledsen under en längre tid och inte ha någon att byta av med, men hon somnade brevid (och inte på!) mig i sängen innan klockan 00!
Så himla skönt, sedan käkade hon två gånger inatt men somnade om direkt igen så kände mig faktiskt
ganska utvilad imorse. Hallelulja! :)
 
Jag var även på efterkontroll idag och allt såg bra ut. Jag ska fortsätta med mina knipövningar och kunde även börja löpträna igen försiktigt om jag ville. Jag tänker att jag ska köra klart block 1 på min träning innan jag  ger mig på löpningen, så om 2 veckor är planen att jag ska försöka springa/jogga lite. Men viktigt att lyssna på kroppen, för jag vill ju bygga upp den och inte bryta ner den. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: