mysig annorlunda jul

I år firade vi jul uppe i Norrköping, tanken var ju att mina syskon med respektive skulle vara med, men med barn osv skulle vi bli för många. Och några jobbar och kan inte hålla sig isolerade så vi valde att endast fira med mina päron,och träffa resten ute på en fika. Tråkigt, men det minsta vi kan göra är att följa restriktionerna! 

Det blev hur som helst mysigt ändå. Dock har vi inte firat med August familj, eftersom vi ska fira nyår med mina föräldrar så väntar vi så det gått minst en vecka efter det tills vi träffar hans föräldrar för att vara på den säkra sidan.

Det viktigaste är ju trots allt att alla håller sig friska. Och hur som helst så har jag ju min lilla familj att fira med, det är ju det viktigaste ❤️

Lite bilder från vistelsen i Norrpan.















































Kommentera här: