Sprint instruktör

Yeeeeey I did it!

I helgen har jag gått en online utbildning för att bli les Mills instruktör inom sprint (en typ av spinning). Egentligen kunde man inte bli godkänd redan igår, utan man skulle inom fem dagar skicka en video med det man behövde komplettera efter vi hade hållt ett kort pass själva. Men så strax efter att vi avslutat får jag ett mejl att det enda hon hade att anmärka på var att sadeln kan ha varit ett snäpp för låg, så jag behövde inte skicka någon video utan blev godkänd direkt. Alltså den lyckan!

Hur stolt och glad blir man då? Super!!!
Så nu får jag hålla i pass, men kommer inte kasta mig in i det direkt utan måste lära mig rutiner osv först. Inom två månader ska jag dessutom skicka in en video med ett helt pass, klarar jag det då får jag min licens och är helt klar. Så de kommande två månaderna ska jag öva öva öva. Idag ska jag dock bara njuta så börjar jag plugga koreografi imorgon.

Snart får ni kommamo svettas med mig i spinningsalen! Nervöst och roligt!!!









Kommentera här: