Sakna listan

Jag skrev ju en sakna lista i juli som ni kan läsa HÄR.
Tänkte att det kunde vara roligt att uppdatera den nu när det närmar sig och se om det har ändrats något.
 
  1. Promenera. Alltså att kunna gå utan att få "knivhugg" längstned i magen, kramper i ljumskarna och sammandragningar hade ju varit toppen. Längtar så mycket till jag kan ta med mig vagnen och Hubert och promenare runt munksjön. Alltså läängtar verkligen!
  2. Vaken. Att orka vara vaken en hel dag utan att sova middag eller gå och lägga sig kl 20. Det hade varit skönt. 
  3. Träning. Speciellt löpningen, men just nu är jag sugen på att komma igång med vilken träning som helst, och att börja äta nyttigt och ta tag i hälsan igen. Det är jag supertaggad på.
  4. Sushi. Jag ska äta så mycket sushi när jag ploppat. Känner smaken redan nu...mmmm...
  5. Vin. Detta kommer och går lite. Ibland kan jag bara åhh tänk en god middag med ett glas rödvin, eller lite bubbel, eller kanske en liten martini? Oftast är det när vi är ute och äter eller liknande. Hemma blir jag inte så sugen på det.
  6. Sova. Jag är medveten om att detta kanske inte kommer komma tillbaka på några år. Men iallafall de få timmarna man får sova, att man inte har ont. Alla positioner gör nu ont, och att vända sig är fasiken en mardröm pga foglossningen haha. Låter som en strandad val på nätterna när jag försöker röra mig. 
  7. Sitta. Att kunna sitta var som utan att få ont i ryggen. Det hade varit roligt faktiskt. 
 
Men det positiva är att bebis snart kommer titta ut. Det är det jag längtar allra mest till just nu. 
Tänk att få mysa här hemma med min lilla familj. åååhhhhh. Om två månader kommer det vara verkligt. Hur underbartgalet är inte det? 40 dagar kvar till BF!!
 
 

Kommentera här: